S1, A4: Tidigare skönhetsdrottningen Brenda Jiménez försöker rentvå sitt namn i en skvallershow och gör fallet till en uppvisning i handlingskraft i kölvattnet av trakasserierna utförda av åklagare Villareal mot hennes familj, där hennes man fängslats trots brist på bevis.