S1, A4: Husbygget kan äntligen starta, men veckor av regn ger en rejält blöt start på projektet. Familjen låter sig inte nedslås utan fokuserar på andra projekt under tiden. Raffey och Laurie inviger sitt minizoo. Del 4 av 8: Det finns pengar i galenskap.