S1, A4: Kareem Abdul-Jabbar går i pension, vilket skapar tvivel om lagets framtid. När Buss-barnen drar sig undan från sin pappa i affärer och i livet blir tränaren Riley distraherad av all berömmelse. Laget kämpar vidare – tills tragiska nyheter chockerar franchisen och världen.