S1, A4: Situationen i Fuensanta blir alltmer komplicerad. Ángel och Sonia, tillsammans med Omar och Fátima, tvingas utföra en ruqyah på Radi i Río Blancos kyrka. Under exorcismen upptäcker Ángel att något mer utöver en djinns ondska gömmer sig bland ruinerna.