Iskalla mördare, heta offer Episode 4
S1, A4: En ensamstående mamma gör allt för sin barn och sliter hårt för att få vardagen att gå ihop, vilket inkluderar suspekta möten med fem rika män. Men snart hugger svartsjukan tag i de inblandade och plötsligt hittas mamman död.