Episode 4 The Secret Romantic Guesthouse
S1, A4: Jeong Yoo Ha, Kim Shi Yeol and Kang San are worried about Dan Oh, who is doing a dangerous job; despite the concerns of the scholars, Dan Oh gradually gets closer to Lee Seol, the descendant of the deceased.