Wedding Impossible Episode 4
S1, A4: "I'm going to steal you from my brother." Ji-han's final plan to stop Do-han's marriage is to seduce A-jung? He begins his mission with confidence thinking he can make her fall for him instead, but… Who's the one actually getting butterflies?