S2, E4: In a physiotherapy center, Zoé works hard on her comeback. Eager to return to the stage, she ignores the doctors’ advice and pushes herself too hard in the hopes of a faster recovery. Her routine is disturbed by Alec’s arrival. He doesn’t know if he’ll ever be able to play again. The dancer and the musician are forced to cohabitate, igniting sparks between them.