S1, A4: Jay Wrattens fasta övertygelse om att Bob Harris är ansvarig för mordet på hans farbror, orsakar problem för Bedes affärer. Gabriel kämpar för att blidka sin före detta älskarinna medan Gatehouse visar att han inte skyr några medel i jakten på Glickman. I rollerna: Chiwetel Ejiofor, Christopher Eccleston, Sir Antony Sher, Stephen Rea, Rafe Spall, Kierston Wareing, Lesley Sharp m.fl. Del 4 av 7.