S1, A4: Efter att ha gripit mördaren verkar det som att Marina kommer att tvingas ge upp sin dröm om att bli polis, men tack vare Castaño öppnas fallet återigen. Tillsammans drar de slutsatsen att mördaren fortfarande är på fri fot och polisen föreslår en plan för att fånga honom: arrangera en maskeradfest för kunderna till Vattnets hus.