The Gifted Episode 4
S2, A4: Familjen Strucker (minus Andy) försöker bygga upp sin brist på förtroende, medan Thunderbird, Blink och Eclipse besöker Wire i hopp om att övertala honom att åter hjälpa till. Men när de anländer får de veta att något hemskt har hänt. När teamet upptäcker att Inner Circle är på väg för att anfalla ett mutantfängelse försöker de genskjuta dem. Jace kontaktas av en medlem i Purifiers.