S1, A5: Alice Roberts besöker platsen där allt en gång i tiden slutade - Budapest. I den rumänska staden Timisoara åtar hon sig ett rättsmedicinskt uppdrag för ottomanska kvarlevor, efter att allt - nästan - förstörts. Del 5 av 5.