The Gifted Episode 5
S1, A5: För fyra år sedan var Jace en lyckligt gift Dallaspolis när hans dotter dödades våldsamt under en protest för mutanters rättigheter - en protest som innebar startskottet för den rådande fientligheten gentemot mutanter. Idag använder Jace Sentinel Services alla möjligheter för att hitta mutanternas underjordiska station.