Episode 5 Radio Romance
S1, A5: Gang and Soo Ho get into an argument; the two end up having drinks all night at Soo Ho's place; Ji Soo Ho's Radio Romance gets aired for the first time; Soo Ho goes into the radio booth thinking he's recording another episode.