S1, A5: Koh You och Jun-hee känner spänning mellan varandra på grund av sina känslor för So-yeon. Jun-hee är förvirrad över de förändringar som sker i hans sinne och kropp. Medan Koh You försöker komma närmare So-yeon blir han vittne till något otroligt.