S1, A5: After recalling her relationship with Hwan-dong, Jinju goes clubbing with Eun-jung and Hanju to flaunt their physical beauty. Hanju unwittingly sees Jae-hoon's girlfriend cheating, and Eun-jung visits Somin to suggest making a documentary.