S1, A5: Eunkang bestämmer sig för att stanna i skolan. Hon går på en blindträff för att hitta en ny kärlek med nya känslor. Samtidigt visar Seunghyun en kort stubin, efter att Bumju berättat för honom att tjejerna gick på en blindträff i grupp. Seunghyun kan inte fokusera alls på hela dagen, på grund av Eunkang. Därför går han och spelar biljard med sin rumskamrat Tak, men hamnar i en våldsam incident.