I vår herres hage Episode 5
S1, A5: James är tjänstgörande veterinär på Darrowby marknad, där han dömer i tävlingar för såväl boskap som husdjur. Det är en mycket mer krävande uppgift än James trott, och Siegfried, Tristan och Mrs Hall slår vad om exakt hur länge det ska dröja innan James ger upp. I rollerna: Nicholas Ralph, Anna Madeley, Samuel West, Rachel Shenton, Callum Woodhouse m.fl. Del 5 av 7.