S1, A5: Bygget är äntligen igång men Sarah och Graham jobbar mot klockan när husgrunden ska gjutas. Familjen hinner dock besöka en granne för att inspireras av deras glamping. Del 5 av 8: Bäst att vi inte festar på fredag.