S4, A6: Diane upplever en stor händelse på vägen mot att bli kvinna och Bow, Ruby, Zoey och Alicia stödjer henne. Dre oroar sig för att han aldrig kommer att kunna slå Junior i basket igen och tillämpar psykologisk krigföring.