S1, A6: Säsongsavslutning. UV stämmer träff med Greger, men inget går som planerat. Hannah och Thomas spekulerar kring Kats riktiga identitet samtidigt som Kat börjar ifrågasätta sitt ursprung. När allt dras till sin spets möts Hannah och Kat öga mot öga.