S1, A6: Efter ett långt och hårt arbetsliv ser en pensionär fram emot lugna dagar vid pensioneringen. Men ett gräl och ett pengaproblem leder till mord och invånarna i Hollywood chockas när kroppen hittas under ett mycket välkänt landmärke.