Punch Episode 6
S1, A6: Ye Rin and Ha Gyung are reunited; after Ha Gyung asks for Chairman Kim's statement, she is left with no choice but to threaten Jung Hwan that he will go down the people he's allied with within this battle; Ha Gyung is very sure of this.