S1, A6: Ett stort avslöjande på nyheterna gör Arjun förkrossad. Hans mor konfronterar en dold sanning. Det är kvällen för sangeet och vännerna firar vilt. Preet möter någon som genast blir förälskad i henne. En kväll för firande blir en kväll av kaos för det blivande brudparet. I stundens förvirring tar Lavanya ett steg som kommer att förändra hennes liv.