S1, A6: Oh Yeojin hittar Seungcheons gyllene sked och hotar honom med den. Seungcheon inser att innerst inne har han fortfarande en önskan att återvända till "Hwang Taeyong", men han är tveksam. Frustrerad skapar Yeojin en situation där Seungcheon inte har något annat val än att återvända till "Hwang Taeyong". Samtidigt blir Taeyong chockad över att få veta sanningen om den traumatiska skottlossningen under sin barndom.