S5, A6: I en hyllning till "Trollkarlen från Oz" försöker JD åka hem; Turk letar efter en hjärtdonator och Carla oroar sig för att hon inte är modig nog att bli förälder; Elliot tror inte att hon är smart nog för att hålla i ett seminarium.