Episode 6 Be Melodramatic
S1, A6: Facing crisis, Jinju and Beom-su decide to showcase their immovable will. Eun-jeong finds Somin to be too honest, and Hongdae suggests Eun-jeong to join her on the screen. Hanju gives the crew what they want for the sake of product placement.