Angela Black Episode 6
S1, A6: ANGELA kämpar för att hitta bevis på det OLIVIER och THEO gjorde mot henne. Men hon måste använda all sin styrka, list och intelligens för att besegra Oliver en gång för alla, och försäkra sig om att hon och hennes pojkar går säkra från honom.