Den som dräper – Mörket Episode 6
S1, A6: Anders efterlyses och Louise misstänker att han har en kvinnlig partner. De tre kvinnorna på gården identifieras och polisen inser var de kan ha träffat sin mördare. I rollerna: Kenneth M Christensen, Natalie Madueño, Signe Egholm Olsen, Mads Riisom, Peter Mygind, Helle Fagralid m.fl. Del 6 av 8.