S1, A6: Nu när de vet var mördarens nästa offer befinner sig, måste de komma till henne innan mördaren gör det. Men precis när Marina börjar vinna Margós förtroende dyker den maskerade mördaren upp. Marina lyckas rädda Margó och lovar att ge henne skydd. Men Marina upptäcker snart att ingen är den de utger sig för att vara och att hon inte bör lita på människorna runt omkring henne.