S10, A6: Derek och Callie jobbar med ett projekt om hjärnan, Richard uppmuntrar praktikanterna att se hans tillstånd som ett inlärningsverktyg och efter ett samtal med Callie funderar Meredith på att fortsätta med sin mors forskning.