The Village: Achiara's Secret Episode 6
S1, A6: Inspector Han finds out something fishy while investigating the relationship between Hye-jin and Chang-gwon, Jisook couple; So-yoon gets counseling from the adoption agency to confirm her sister's adoption procedure.