Iskalla mördare, heta offer Episode 7
S1, A7: En till synes perfekt mamma visar sig leva dubbelliv och blir det perfekta offret i ett otäckt mordfall. Ett nät av bedrägeri, sex och mord leder poliserna på en flera år lång utredning för att få reda på vem som tagit livet av mamman.