S6, A7: Henry Talbot bjuder in Crawleys till racingbanan där de ställs inför chockerande händelser. Mrs. Patmore och Mrs Hughes lär Mr. Carson en läxa och Violett avslöjar planer som överraskar familjen men glädjer Denker.