S6, A8: Efter att ha blivit övertygade om att åka till Tacoma för att göra Kims första ultraljud tar JD, Carla, Elliot, vaktmästaren, Keith och Ted en åktur i Kelsos nya husbil. Jordans ultraljud visar att babyn behöver opereras.