Episode 9 Grey's Anatomy
S12, A9: Meredith blir brutalt attackerad av en patient och Penny är den som hittar henne. Läkarna på sjukhuset får bråttom att stabilisera Meredith och stannar vid hennes sida under de skakande efterdyningarna.