S7, A9: Dr Cox berättar för Jack om hur han har haft det under dagen, men det blir till en saga där sjukhuset är en liten by, Carla och Turk är en tvåhövdad häxa, Elliot är prinsessa, JD byfåne och han själv en modig riddare.