S1, A2: EWC börjar hetta till i Riyadh när klassiska Team Liquid tar sig an hemmafavoriterna i League of Legends och MLBB. I kampen mot legendarer som Faker och den alltmer stigande rivaliteten jagar Liquids MLBB-lag – lett av det 17-åriga underbarnet Sanford, som slåss för sin familjs framtid – ära i en turnering där allt står på spel.