S1, A3: NAVI och Vitality ställs inför avgörande ögonblick i jakten på klubbmästerskapet. För NAVI är CS2 en fråga om nationell stolthet, där en final mot G2 och tidigare underbarnet m0nesy symboliserar hopp. Vitality misslyckas i CS2 men fokuserar på sitt dominerande MLBB-damlag, där systrarna Cinny och Chel slåss mot såväl sorg som press och förvandlar sin kamp till ett uttryck för kvinnor inom e-sport.