S1, A4: Temperaturen ökar på EWC inför finalen. I COD: Modern Warfare III slåss FaZe mot OpTic Gaming i en spännande semifinal, där nye Drazah spär på rivaliteten. I EA FC jagas Team Falcons av Team Liquid i en nyckelduell mellan Manubachoore och Bonanno. Jafonso, en ny talang från Madeira, står för en fantastisk prestation där han skakar om turneringen i takt med att jakten på titeln intensifieras.