Reina Roja Ett hopp
S1, A1: Antonia Scott är världens smartaste kvinna, vilket är både en gåva och förbannelse på samma gång. Tack vare sin intelligens blev hon den röda drottningen av en hemlig experimentell polisstyrka. Dock fick en personlig tragedi henne att dra sig tillbaka. Jon Gutiérrez är en polis i trubbel som måste övertyga henne att återvända och lösa ett fall som sätter både hennes förmågor och förflutna på prov.