Ett piller
S1, A3: Antonia och Jon har bara börjat och de har redan vänt kidnappningsenheten, Ramón Ortiz, Laura Trueba och Mentor, den hemlighetsfulla ledaren av Röd drottning, mot sig. Undersökningen uppdagar inget annat än lögner. Både Antonia och Jon inser att vad Ezequiel egentligen begärt av Ortiz och Trueba är att de erkänner sina egna brott. Ezequiel ligger alltid steget före och är nu ett hot mot Antonia.