S3, A16: Med en anspelning på It's a Wonderful Life vakar skyddsänglarna Clarence och Miriam över gänget och skyddar dem från en bussolycka som riskerar att döda dem alla. Samtidigt blir Andrea antagen till Yale och Cindy hittar Brandon och Nikki i sängen.