Vittnen till en katastrof Everestlavinen
S1, A5: 2015 drabbas Nepal av en jordbävning och runt om i landet upplever överlevarna väldiga laviner som förstör allt i sin väg. Överlevare från Kathmandudalen till Mount Everest delar med sig av sina häpnadsväckande historier om överlevnad mot alla odds.