The Mentalist Every Rose Has Its Thorn
S3, A19: När ägaren till en nätdejtingtjänst hittas skjuten till döds i hamnen försöker Patrick Jane bevisa att mannens vackra men manipulativa fru, äktenskapsmäklaren Erica Flynn, är mördaren.