Lost Everybody Hates Hugo
S2, A4: Oroande minnen från Hurleys förflutna får honom att kämpa med en uppgift. Sawyer, Michael och Jin får reda på vilka deras fångvaktare är. Claire får chockerande information om flottens öde.