How I Caught My Killer “Everybody was always looking at him.”
S1, A4: Chockvågor sveper över ett universitetsstudenthem i Missouri när 21-åriga Jesse Valencia hittas med halsen avskuren. Med en mängd misstänkta – och en hemlighet avslöjad av Jesse – måste utredarna reda ut ett nät av lögner för att avslöja en osannolik mördare.