Hightown Everybody's Got a Cousin in Miami
S1, A7: Jackie får sina misstankar bekräftade. Hennes vän är inblandad i Sherrys mord och Jackie inser att hon måste samarbeta med Ray om hon ska kunna hitta Junior innan han råkar illa ut. Samtidigt brottas Renee med tvivel om sina känslor för Ray.