Evolution
S2, A11: Utvecklas vi bortom tidigare förhållanden? Carrie försöker lämna kvar ägodelar hos Mr Big. Samanthas planer för hämnd på ett ex går om intet, och Miranda tänker över sin framtid när hon får veta att hon har en lat äggstock.