You, Me & My Ex Ex-cess Baggage
S1, A4: Gamla oförrätter leder till ett jättebråk på Jimmy och Lisas husbilstripp. Josh ifrågasätter sin roll i bebisens liv när Jennifer och Chantel försöker bli gravida.